mamma mia here i go again..

hej allihopa:)!
gårdagen blev bättre och bättre:p

efter att ha ätit så drog jag ner på stan och träffade ellinor!, vi gick runt lite, satte oss på bryggan ett tag och gick runt bara ! efter att ett par timmar gått så rullade vi vidare på våra cyklar till fålhagen och chillade där! . ah vi träffade massa osv.
kvällen slutade med att vi satt på donken och åt mat! . sara , nejra, o nåra kom också dit så vi hälsa lite på dem. Innan vi smått började dra oss hemåt:)
jag sov ju då hos ellie.. vi vaknade runt 11 halv 12. och runt 12 for jag iväg hem till mig själv för att åka till fyrishov med familjen + julia och viggo:)

riktig skön dag :), hade picnik på filtar där , och vi badade:)
nu ska jag och julia sätta oss i parken och kolla runt lite..
här ska ni få se hur min vecka kommer att se ut!

måndag: jobba
tisdag: jobba - ev. allsång på skansen
onsdag:jobba
torsdag: jobba
fredag: jobba
lördag: moped körning med trafik skolan, åka till väddö med julia + våra familjer
söndag: väddö med gänget.

har inget planerat efter jobb,, så om vi ska hitta på något slå mig en pling:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0