dåligt-bra

från att  ha varit en ganska tråkig och  lugn dag slutade det med att det blev bio idag med! men den här gången en riktigt bra en:D,
min bror ville se transformers och då följde jag med! SÅ HIMLA BRA FILM :O! rekommenderar er att se den ! absolut!
sedan nu när jag kom utanför porten så  står pappa där  haha ahdu, i sverige tröja och en cigarett i handen ,,,

nej nu måste jag sova, ska ju upp tidigt i morgon för moped teori lektion :/

min topp film lista just nu..

1.transformers
2.?
3.my bloody valentine
4.?

måsten att se:
1.ice age
2.flickvänner från förr
3. änglar och demoner

Kommentarer
Postat av: mathilda

åååh dom där filmerna vill jag också se ! :D<3 kanske kan se någon nån dag :)

2009-06-27 @ 19:49:44
URL: http://thiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0