ALLSÅNG PÅ SKANSEN

det blir inte mycket av inlägg jusst nu ...jag är som sagt fullt upptagen på dagarna med jobb! men inte idag faktist.

Slutade klockan 2 idag och gick en liten sväng på stan, köpte en kläning som jag ska sy om och en ah vet ej vad man ska kalla det, men de är en kjol liknande sak, jätte mysig iaf:)
efter stan åkte jag hem , tog det lugnt innan julia kom till mig, vi bikade ner till stationen och tog tåget till stockholm och buss till skansen för allsång ;)
på skansken mötte vi Bella och Olivia, riktigt mysigt ;D vi gick runt lite innan vi hittade ett ställe att sätta oss på för vi orkade inte stå upp..  menmen, på bänken där vi ville sitta , satt också 2 tjejer som tog upp hela bänken för att de skulle spela kort :S, men efter ett långt drama så fick vi platser och hade det kanon! kom med i tv och allt kan de bli mycket bättre?:D

dagen var iallafall kanon!
 nu är jag hemma... och ska väl snart sova:) det blir ju en dag i morgon också, men den börjar vi tänka på när vi vaknar i morgon:)

Kommentarer
Postat av: linnea

vilken artist var de? :D!

2009-07-01 @ 20:00:40
URL: http://strandbergs.devote.se
Postat av: Anonym

vilken artist var de? :D!

2009-07-01 @ 20:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0