29 juni

nej de är inte rättvist!
jag fick vara inne och jobba hela dagen :O
men men , de lönar sig i slutändan:P

jag gick upp runt 9 och tog på mig kläder och cyklade ner till jobbet:)
jag fick inte göra något speciellt.. fick gå och plocka och fixa:)
jag stog också i kassan och tog emot kunder,, hurra för mig ;D
haha.. ida och maja kom förbi! jag har saknat henne jätte mycket! maja med för den delen ;)

då jag slutat kl. 18.00 så gick jag till bikbok och köpte en tunika och ett tublinne =).
nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. puss


Kommentarer
Postat av: mathilda

saknar dej redan, haha ! :D vi måste ses <3

2009-06-30 @ 00:10:26
URL: http://thiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0