25 JUNI

en helt vanlig amanda dag idag ! nej nej inte de serru :)

fjärde gången i rad som jag är på fyrishov! hah nu ska jag berätta..

jag vaknade kl.typ halv 11 för att mina  bröder höll på och busa utanför mitt rum :/, . direkt då jag vaknade kollade jag på mobilen och tröck på datorn! loggade in på msn och snackade med människorna jag spenderade dagen med:)

ah , vi bestämde att vi skulle mötas på fyrishov halv 12, och jag skulle möta linnea vid stationen 15 över 11..
så för mig blev de hoppa upp ur sängen och kasta mig iväg till stationen! där ifrån tog jag och linnea bussen till fyrishov och gick in! hade glömt mitt sommarpass så fick betala den här gången xD
men men vi mötte nilsson och ludde på fyrishov och hade mys där:)

från och med  nu så kallar vi även ludde för kräftan och linnea med för den delen! the shrimps också , sen är alltid nilsson "herr nilsson"xD haha vi brände oss totalt! men de var kul ! alla dessa glass papper och våra badbollar shiiet ;D! ska göras om?

ah efter fyrishov så gick jag linnea och ludd ner på stan och fixa lite små prylar innan vi alla skildes åt :D
tackar för en kanon mega bra dag :D
 
nu blir de vänta på käk sen the garcia sister :D vi ska ha meeeega :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0