21.16

dagarna rullar verkligen på när man har saker att göra! men även fast de , så tänker man ju : om jag bara haft dator med mig!:O haha..

dagen blev som planerad. fick gå upp tidigt för mamma väckte mig då hon skulle gå, så jag drog mig ner mot stan till 10, gick in till mamma på jobbet och sen fortsatte till trafikskolan för att hämta mina böcker, jag gick också på stan lite och köpte bla. en kofta och en t-shirt från gina tricot , bilder kommer sen:P.
Sedan blev de lunch , och jobb.Runt fyra så slutade jag , då gick jag på stan igen och köpte ny bikini,, en topp och två bikini trosor:)

efter en dag på stan så gick jag hem, mamma hade hämtat krut och som igår så gick vi till fyrishov. Mamma hade köpt nå sommarpass, så man passar väl på da;D aja, pappa ringde när vi va på fyrishov, sa att han inte orkade göra mat, så vi gick och käkade på le parc innan fotbollen som jag kollar på jusst nu:D! fett bra sverige KEEP GOING!!!<3

xoxo amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0