19.34

sköntsköntsköntskönt:)

nu är jag hemma från en dag med mathilda:D
först så träffades vi kl. 13.00 ungefär .. då tog vi och gick en riktig långprommenad! har ingen aning om hur långt vi gick men mist 5 km? haha;D

ah efter de så gick vi hem till mig och funderade på vad vi skulle hitta på, tänkte dra till lyssnarängen men vattnet är så äckligt där så nej .. Tillslut tog vi oss till fyrishov och hade de mys där:D

dagens konversationer: 
första gången med ett par killar

en kille: ey haru tid att snacka
polaren till killen: abouuuu hon e mamma fan
killen: är du mamma?
jag: nej de är min lillebror
killen: okej ,får jag ditt nr!

andra gången en kille från samma gäng.

lilla killen: vill ni spela vollyboll?
mathilda: nej vi ska gå snart
killen: okej vi med
jag o mathilda: men vi suger på vollyboll
killen: vi med
jag : men hennes mamma ringer snart vi måste stanna..

samma killar igen.

killarna : hur gamla är ni då?
jag och mathilda: 15
killarna: aboo alla är 15 fan

Kommentarer
Postat av: mathilda

hahaha ! :D dagen var bäst ! även fast det tog ett himla tag att komma på vad vi skulle göra.. men på fyrishov var det mys ! :)

det får vi göra om :D<3

2009-06-24 @ 19:38:15
URL: http://thiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0