1 JULI

vad ska jag säga, glömmer helt bort att skriva, tråkiga jobbdagar , värme osv.

nu när alla andra kan vara ute och sola så är jag inne och jobbar :/ inte det roligaste.
men men ! gårdagen började med jobb till 3, sedan tog jag med lillebror till fyrishov och badade lite..på hem vägen mötte vi julia och sa att vi skulle ses lite senare:), så vi träffades och gick o hyrde film.. - bröllops duellen, jag har velat se den riktigt länge nu och äntligen så fick jag de:)

innan filmen kollade vi på något program , ah helt okej GALET faktist. huhu
då serien var slut så gick vi till ica och köpte 10 33 cl burkar för 35! vilken köp alltså.

FILMEN var som sagt riktigt bra! undra varför inte jag såg den tidigare, har svaret hära ' ingen har velat se den med mig:( '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0